Going back to the stars

Hej finingar!

Gor ett snabbt litet inlagg har nu ska strax bege oss med bussen upp till Cairns. Borjar kannas nu att det narmar sig sitt slut har i Australien, bara en vecka kvar vilket kanns helt sjukt. Tiden bara rusar forbi och man borjar kanna sig mer och mer hemma har, sa hemlangtan ar laaaaangt ifran. Men an ska jag inte behova saga hejda till det har harliga landet, fortfarande en vecka kvar vilket jag ska njuta av till max!

Mer uppdatering kommer om Whitsunday's och sa klart skydivingen jag och Jenny gjorde igar! Skit vad det var haftigt den kanslan att falla fritt fran himlen kommer jag aldrig glomma. Men det blir inte vart sista fallande fritt upplevelse, har bungyjumpen kvar i NZ att se fram emot ocksa, can't wait!

Hors snart igen nar jag har battre internet och kan ladda upp lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej i em har syrran bjudit på semla o bla skalat potatis åt mej jag opererade högra handen igår Härligt att ni har det gött tydliga bild bevis God fortsatt tur Krammoster i stan

2012-02-21 @ 18:11:41
Postat av: Elin Mared

Gud va häftigt med skydivingen sofia! Fick ni med någon video från den? syrran skulle fått när hon gjorde det men dom glömde sätta på kameran x) Jag hade nog inte vågat göra det överhuvudtaget men det verkar skit coolt! :) Saknar dig! puss puss

2012-02-25 @ 02:28:56
URL: http://emared.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej moster! Vad har hant med handen din? allt bra? Tur att mamma kan assistera lite och inte illa med semlor, inget de har har nere down under.



Hoppas allt ar bra dar hemma med dig!



Kram

2012-02-25 @ 02:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0